CUARTO

miércoles, 21 de febrero de 2018

Día de la Lengua Materna

               
         21 de febrero DIYA D’A LUENGA MAI


Uei mierques s’ha zilebrato, en o Palazio de Congresos de Chaca, o Diya d’a Luenga Mai. Yera l’auto central e institucional d’iste diya, ya que se zilebraba tamién o 20 cabo d’año d’a entrata d’a luenga aragonesa en as escuelas e se feba un reconocimiento por o suyo triballo durante iste tiempo á los dos mayestros que continan ta debán, Carmen Castán de Benás e Pol, o nuestro mayestro d’aragonés.

Son venitos alunnos d’aragonés d’os dos zentros publicos de Chaca, de Candarenas e d’o CRA Alto Gálligo. D’o nuestro cole ye venito tot l’alumnado d’aragonés, arredol de 50. S’han veyito videos d’atros coles do se fa aragonés e lo primer curto de debuxos animatos feito en luenga aragonesa; “Lo Gorrorroi”.

Son venitos os alcaldes d’os cuatre lucars do se prenzipié con iste proyeuto (Jaca, Biescas, Benás e L’Ainsa), asinas como altos cargos de l’administrazión, entre ellos, la Directora Provincial, Dña Olga Alastruey, el Director General de Política Lingüística, Nacho López Susín, el Jefe de la Unidad de Programas, Luis Cavero; la Presidenta de la Comarca del añto Gállego, Lourdes Arruebo...


Hoy miércoles se ha celebrado, en el Palacio de Congresos de Jaca, el Día de la lengua materna. Ha sido el acto central e institucional de dicho día, ya que se celebraba también el 20 aniversario de la entrada de la lengua aragonesa en las escuelas y se hacía un reconocimiento por su trabajo durante este tiempo a los dos maestros que siguen en activo, Carmen Castán de Benás y Pol, nuestro maestro de aragonés.

Han acudido alumnos de aragonés de los dos centros públicos de Jaca, de Caldearenas y del CRA Alto Gállego. De nuestro centro ha acudido todo el alumnado de aragonés, alrededor de 50. Se han visionado videos de otros centros donde se imparte aragonés y el primer corto de dibujos animados hecho en lengua aragonesa; “Lo Gorrorroi”.

Han acudido los alcaldes de los cuatro pueblos donde se empezó con este proyecto (Jaca, Biescas, Benás y L’Ainsa), así como altos cargos de la administración.